Kilim Sosyal Bilimler Lisesi, Avrupa Bilgi Yarışması 2009 Kayseri birincisi




Kilim Sosyal Bilimler Lisesi, Avrupa Bilgi Yarışması 2009'da Kayseri birincisi oldu. Yarışmanın il finali 25 Mayıs 2009 tarihinde Merkez Ticaret Lisesinde gerçekleştirildi. Final yarışmasında Nuh Mehmet Küçükçalık Anadolu Lisesi ile Kilim Sosyal Bilimler Lisesi karşı karşıya geldiler ve çok çekişmeli geçen yarışmada raibinden 1 soru fazla bilen Kilim Sosyal Bilimler Lisesi ipi göğüslemeyi başardı. Böylece Kilim Sısyal Bilimler Lisesi, Kayseri'yi Ankara'da temsil etme hakkını yakaladı.


Yarışmayı Kayseri Ticaret Odası başkanı Hasan Ali Kilci, Ticaret Odası Meclis Başkanı Bekir Adıyaman, Ticaret Odası Yönetim Kurulu Üyesi Şaban Solmaz, İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Osman Elmalı, Melikgazi İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Mehmet Elma, Kocasinan İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Hamdi Koçak da izleyen arasındaydı.


Ödül töreninde bir konuşöa yapan Ticaret Odası Başkanı Hasan Ali Kilci : Türkiye'nin Avrupa Birliğine hazır olduğunu ancak Avrupa Birliğinin Türkiye'ye yönelik bazı haksız dayatmalardan vazgeçmesi gerektiğini söyledi. PKK'lı teröristleri de Avrupa Birliği affetmemizi istiyor diyen Kilci, Türkiye Avrupa Birliğinin çifte standardının kurbanı olmaktadır dedi. Her iki okulu da kutlayan Hasan Ali Kilci, AB Kayseri Temsilciliğinin hazırladığı ödülleri öğrencilere takdim etti.

Yorumlar