Kayseri Türküleri - Erkilet Güzeli Bağlar Bozuyor


Erkilet güzeli bağlar bozuyor, amanın aman, ben yandım aman
Kirpikleri kalem olmuş yazıyor, canım, canım
Tek tek basaraktan
Bâde süzerekten
İnci dizerekten
Gel canım gel amman
Cevizin yaprağı dal arasında, amanın aman, ben yandım aman
Severler güzeli bağ arasında, canım, canım

Tek tek basaraktan
Bâde süzerekten
İnci dizerekten
Gel canım gel aman
Hey ağalar ben bir hata işledim, amanın aman, ben yandim aman
Elma sanıp al yanağı dişledim, canım, canım

Tek tek basaraktan
Bâde süzerekten
İnci dizerekten
Gel canım gel aman
Erkilet güneydir gölge basma mı, amanın aman, ben yandım aman
Suç'olan yiğidi beyler asma mı, canım canım
(Benim sevdiceğim senden yosma mı, canım canım)
Tek tek basaraktan
Bâde süzerekten
İnci dizerekten
Gel canım gel aman

Yorumlar