Kalbimdeki hece


İlham perisi bulutlara sordum
Yıldızlara baktım hayra yordum
Ben seni semalarda arıyordum
Kalbime seni yazdım bütün gece

Sevdim seni, tutmasam da elini
Avundum hep, çözmesem de dilini
Toplasan da saçının her telini
Rüya gibi unutamam ömrümce

Melek miydi, ahu muydu, söyle kim
Aşk mıydı bu, sevda mı, susar dilim
Adı gizli, rüya gibi bir isim
Sorma bana, söyleyemem kaç hece

Ceylan gibi gözlere oldum sarhoş
Hoştur sözü, edası hoş, nazı hoş
Onsuz hayat bana göre sanki boş
Çöz bakalım bu nasıl bir bilmece

Hülya desem hülyamı sen kurmuştun
Rüya desem rüyamı sen yormuştun
Bana bakıp gizli gizli sormuştun
Utanırım, cevap vermem gizlice

Bilirim ki ayrılık var bu gece
Bir elveda ki sızlar ince ince
Sevdiğimi söyleseydim sadece
Keşke bilse kalbimdeki tek hece
 
Seyit Burhanettin Akbaş

Yorumlar