Benim Rüyam

Benim Rüyam

Rüyalarıma geliyorsun her gün
Ferman gibi okuyorsun şiirlerimi
Üzerinde beyaz mı beyaz bir elbise
Görüyorum zülüflerini

Şiirlerimi kim ulamış böyle dizi dizi
Böyle uzun kâğıdı kim bulmuş, kim yazmış
Bir kız varmış dünyalar güzeli
Mısralarıma bir bir akmış

Saatlerce bıkmadan, usanmadan okuyorsun
Sonra bir tebessüm yetiyor bana
O vakitler benim aklım gidiyor
İşte o zaman aşkımı söylüyorum rüyalarımda sana

Mısralarım zülfünde geziyorken tel tel
Satır satır büyüyor içimde aşkın
Sonra yüzlerimde gezerken bir el
Dua gibi huzurlu tatlı bir bakışın

Aklım artık gönlüme ezilerek yenildi
Kalbim lime lime bin yerinden delindi
Şifa niyetine tuttum bir eli
Baktım, senin elindi

Aşk badesini pirler elinden içmek de vardı
Tanrı bana senin elinden sundu
Yaralı kalbimi tuta tuta gezerken
Kalbimdeki ok, senin okundu

Ne olur bu rüyadan hiç uyanmasam
Ya da Tanrım, arasam, bulsam onu
Rüyalarım gerçek olsa,
Şiirlerimi okusa bir ömür boyu

Sonra günü gelse ayrılsak dünyadan
Şiirlerimiz kalsa bizden geriye
Bu aşk hikayesini okuyan canlar,
Ansa adımızı sevgiyle

Adımızı söyleseler yıllarca
Kerem ile Aslı gibi
Bu dağları benim deldiğimi bilseler
Ferhat gibi

Sonra gönüller Tanrı'ya yakarsa
Allah'ım rüya ver, Allah'ım aşk ver
Dünyada O'na, ahirette sana kavuşalım
Bu aşka dayanamasın ne gök, ne de yer

Seyit Burhanettin Akbaş

Yorumlar