Yalan

Bugün yine yalan söylediğimi açık açık söyledin bana. Yine bu burçlar meselesi de artık bilimsel bir gerçek oldu hayatımızda. Kahve falı gerçekliğinde bir bilimsel yaklaşım çıkıyor ortaya. İkizler burcunun kadını da erkeği de neredeyse hep yalancı imiş. (!) Böyle bir şey olur mu Allah aşkına?
Ben dostlarıma karşı dosdoğruyumdur. Onlar sevse de sevmese de bildiğim doruları, kendi doğrularımı paylaşırım onlarla. O yüzden yalana ihtiyacım olmadı şimdiye dek.
Unutulmamalı ki, yalana maruz kaldığını söyleyenler, biraz da bunu kendileri hazırlamazlar mı? Biz, doğrularla yüzleşmek istemeyince dostlarımızı yalana zorlamaz mıyız? İşin gerçeği şu ki, eleştirilmeyi sevmiyoruz ve aleyhimize sözlerden rahatsız oluyoruz. Hele bu sözü dostlarımız asla söylememeli. Olur mu böyle şey? Gerçek dostlar, bizi her gün pohpohlayanlar değil, bize doğrularını anlatanlardır.
Ben dostlarıma karşı dürüst oldum. Asla onları eleştirisiz bırakmadım. Övdüğüm zamanlar ve yerdiğim zamanlar vardır; ama dostlarımın yergiden hoşlanmadıklarını iyi biliyorum. Aslında mesele bu. Ben de öyleyim çünkü. Hep sevilmek, hep övülmek, hep biz, hep biz… Dünyanın merkezi biz olmalıyız. Ne hoş değil mi?

Yorumlar