Sezgi

Ben gözlerim kapalı bulurum yolumu. Gözlerini aç deme bana. Bir ses dalgası, bir kuvvetli sezgi, döner dolaşır gelir bana. O zaman görürüm önümdeki engelleri. O zaman bulurum dağları, denizleri. Yönümü çizerim gönül defterimde. Formüllerle işim yok, sezgilerim var. Sesler nesnelere vurunca, sesler anlamlanır, sesler döner. Sesleri yüreğim durunca şifreler kırılır, şifreler siner. Geriye ben ve sezgilerim kalır. Seni sezerim, sezi sezdikçe gönlünde gezerim. Olur ya bir gün saçlarını bezerim. Bir gün olur seni üzerim. Ama sezgilerimle yaşarım hep. Yanıldığımı iddia edenler bile güçlü bir sezgimin olduğunu kabul ederler. Kelimelerin sihrini bilirim. Çünkü sesleri anlamak ve yorumlamak benim işim. Akıl, sezgi ve aşk… Bir de seslerdeki musiki ve âhenk… Ağaçların, kuşların, dağların da sesi var. Bir ses çıksın önüme, bir de o sesleri benden dinleyin.

Yorumlar