Ben senin baktığın yerdeyim / S.Burhanettin AKBAŞ

Ben senin baktığın yerdeyim 

Korkma bir tanem, ben buradayım 
Namlunun ucunda duran mermi gibi tetikteyim 
Sen bana bakmak için yorulma sakın 
Ben senin baktığın her yerdeyim 
Sigaranı yiğitçe yak ve karşıma keyfince kurul 
Seni mağlup etmek isteyen düşman karşısında beni bulur 
Biz bir kere söz verdik mi, sözümüz namusumuz olur 
Korkakların işidir sinsi sinsi dolaşmak 
Palavralar atıp iftiraya bulaşmak 
Onları boş ver sen 
Hayatta bir sen bir de ben 
Feleğin çemberinden kaç kere atlamışım 
Dertleri, kederleri toplayıp katlamışım 
Ben seni unutmak için sevmedim ki 
Benim hançerim senin yanında kedi yavrusu olur 
Gözlerim şahin yuvasında bir annenin bakışı 
Senin sırtın benim sırtım gibi güvende durur 
Ben seni unutmam, unutamam 
Korkma bir tanem, ben buradayım 
Namlunun ucunda duran mermi gibi tetikteyim 
Sen bana bakmak için yorulma sakın 
Ben senin baktığın her yerdeyim 

Seyit Burhanettin Akbaş 

Yorumlar