ŞANSLI İSİMLİ KÖPEĞİM BEŞ HAFTADIR KAYIP




















CAN DOSTUM ŞANSLI, 5 HAFTADIR KAYIP...
Şanslıyı soran dostlarıma çok teşekkür ediyorum.Şanslı'dan bir haber yok. Üzüntüm devam ediyor. İhbar aldığım her yere defalarca gittim. 1000 TL ödül vereceğimi duyurdum ama hiçbir ilerleme kaydedemedim.Şanslının akıbeti hakkında çok değişik bilgiler de ulaştı ama ispata muhtaç... Benim için yollara düşen, sürekli telefon açan ve kayıp ilanını paylaşan yüzlerce dostum oldu. Hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Bünyan Belediyesinden bir şahsın (adını vermediler) başta Kayseri Hayvan Barınağı yetkililerine olmak üzere telefon açıp "Köpeğini bulduk ama teslim almadı" diye iftira atmasını asla anlayamadım. Köpeğim öldürülmüş ise hiç olmazsa iftira atmak yerine bu bilgiyi verselerdi çok daha iyi olurdu.

ŞANSLI İSİMLİ KÖPEĞİMİN HİKAYESİ
Yaşadığı onca şanssızlığa rağmen adını ŞANSLI koymuştuk. Allah'a sığındık. Bir Kadir Gecesi, gözümüzün önünde bir otomobilin altında kalan bir canın imdat çığlıklarına kulak verdik. Allah, bu mnzarayı bize gösteriyorsa bizi imtihan ediyor diye düşündük. Kayseri'de ameliyat ettirdik ama veteriner hekim, yaşamasının zayıf ihtimal olduğunu söyledi. O, on gün sonra hayata döndü. Hekim, arka ayaklarının çalışmayacağını, tekerlek takacağını söyledi. Biz, koşup oynasın diye hummalı bir çabaya girdik. Aylarca uğraşıp onu yürüttük. Arka sağ ayağında çarpıklık hiç gitmedi. Zaman zaman ayağını bassa da sağ arka ayak çoğı zaman iş görmedi. Buna da şükrettik. Ama onun üzerine araba ya da motosiklet sürenleri gördük, şaşırdık. Kamera kayıtlarında ona taş atan koca koca adamlara, çocuklara şahit olduk. Hayıflandık, üzüldük. İçi sevgiyle doluydu. Buna rağmen koca çoban köpeğini getirip onu köpeğine boğdurmak isteyen karakterleri gördük, dumura uğradık. Bizi kınayan, şikayet eden insanlara ise ne diyeceğimizi bilemedik. Şanslının beklentisi hep boynunu uzatıp kendini sevdirmek olmuştur. Onu sevmek dururken, onu dövmek, onu yaralamak ya da öldürmek istemek benim vicdanımı derinden yaraladı. Şimdi Şanslı altı gündür kayıp... Ayağından dolayı uzaklara gidemez ama aramadık yer bırakmadık ve bulamadık. Çocuklarımın gözyaşları birilerini boğacak kadar aktı. Rabbimden niyazım odur ki yaşama isteği ile dopdolu bir canlının hesabını sorsun, ben de Rabbime sığınarak bu işin peşini bırakmayacağım.
0532 396 18 76

Yorumlar