BİR ÇOCUK BAKTI EL ETTİ BANA (Seyit Burhanettin Akbaş)

BİR ÇOCUK BAKTI EL ETTİ BANA (Seyit Burhanettin Akbaş)

Maraş'ta Beyoğlu'nda

Elimde silah, belimde kasatura

Gidiyorduk Mercedes'in üstünde

Mehmetçikler yan yana, omuz omuza

Bir çocuk baktı, el etti bana


Okulun bahçesindeydi afacan
Heyecanlıydı, gururluydu
Gözleri parıl parıl parıldadı
Dudakları bir şeyler söyledi, kımıldadı
Bir çocuk baktı, el etti bana

Okulun bahçesinde ay ile yıldız
Yol üstünde Mehmetler sıra sıra
Çocuk heyecanla seslendi arkadaşlarına
-Asker Amca! Asker Amca!
Bir çocuk baktı, el etti bana

Hem çocuğa baktım, hem okula
Göz yaşlarım içimden kalbime aktı
Doyamadığım o gözler ruhumu yaktı
Kucak dolusu sevgiyi doldurdum ruhuma
Bir çocuk baktı el etti bana.

Gözlerim dağlara kaydı yavaşça
Ufukta ne okul, ne de çocuk vardı
Motorun gürültüsünde sessizlik ve hüzün vardı
Silahıma sarıldım, daldım yalnızlığa
Bir çocuk baktı, el etti bana

S.Burhanettin AKBAŞ / Sen Ben AŞK -2007

Yorumlar