Benim Hikayem

Benim Hikayem

Kimselere anlatmazdım hikâyemi,
Bilmiyorum ki sana niye anlattım
Nasıl oldu inan ben de anlamadım
Kendimi anlatacakken seni anlattım
Sen bana bakınca ben diyordun
Ben sana bakınca ben diyordum
Aslında ne söylediğimi bilmiyordum
Sen kimsin, ben kimim karıştırır oldum
Nereye yürüsem bütün yollar sana çıkıyordu
Nereye baksam gözlerin bana bakıyordu
İşte o zaman anladım ki sen yoktun
Belki de sen vardın ben yoktum
İşte böyle kafası karışık bir adamım
Gölgeme bakınca seni görürüm
O yüzden gölgeme basmadan yürürüm
Ben hayatta en çok gölgemi sevdim
Gölgem beni sevdi mi bilemedim
Bir gün dediler ki ayrılık vaktidir
Sana veda etmeyi hiç düşünmemiştim
Gölgem bana bakıp gülümsedi
Yanağıma bir ayrılık busesi verdi
Ben gözyaşlarımı tutamamışken
Baktım ki gölgem peşimden geldi
Anladım ki gölgem beni seviyordu
Gölgemi aynada görmek istedim
Onu gördüm, tir tir titredim
Benim gölgem, ne güzel bir gölgeydi

Seyit Burhanettin Akbaş

Yorumlar