Ayrılık Şarkısı

Ayrılık Şarkısı

Bugün seni rüyamda gördüm diyorsun?
Seni ne çok sevdiğimi bilmiyorsun.
Gönlümde bu esâret, yüreğimde bu işkence
Daha ne ayrılıklar var bilmiyorsun.

Şiirler yazdım sana, şarkılar senin için
Sevgimi sundum sana, ayrılık benim için

Sensiz geçen bir ömrün ne faydası var?
Sensiz geçen her gün gönlüme zarar
Mecnun Leyla’yı, Ferhat Şirin’i niye arar?
Aşkın kitabını ben de yazıyorum.

Şiirler yazdım sana, şarkılar senin için
Sevgimi sundum sana, ayrılık benim için

Bulutların arasından süzülüp gelirsin
Gerçek dünyama hayal gibi girersin
Sevinçlerim çığlık çığlık koşarken
Ben neden dağlara doğru yürüyorum?

Şiirler yazdım sana, şarkılar senin için
Sevgimi sundum sana, ayrılık benim için

Bir yıldız dünyama ışık gibi düştü
Gönlüm uçtu, bulutların üstüne düştü
Gerçek değil melekler, hepsi bir düştü
Bulutlar ağlarken gözlerin neler söylüyor?

Şiirler yazdım sana, şarkılar senin için
Sevgimi sundum sana, ayrılık benim için

Seyit Burhanettin Akbaş

Yorumlar